Isnin, 22 September 2014

5 CARA MEMENANGI HATI SAYA

Assalamualaikum...





Cabaran hari kedua

Alhamdulillah masih bernafas dimuka bumi Allah yang maha luas ini.. syukur dapat berblogging hanya menggunakan Note & Tab Fatihah.. tapi dengan syarat time Fatihah tido.. thanks sayang mama...

Ok cabarang kedua ni memang best sbb lepas korang baca korang kena memenangi hati iza.. hihi..

5 CARA MEMENANGI HATI SAYA

1) Seseorang itu tidak perlu untuk berkata belakang.. secara jujurnya perlu berterus terang..cakap jangan putar belit.. iza seorang yang pemaaf..

2) Masakkan makanan untuk iza.. iza memang suka makan.. lagi2 dessert. Memang favourite. Bagila apa pun dessert depan mata akan iza lahap. Lepastu korang nak apa je iza akan tunaikan.. janji jangan over2 dah la yer..

3) Iza tak suka dipaksa.. maknanya sesuatu yang iza tak suka buat & yang tidak mendatangkan faedah apa2. Jika paksaan itu mendatangkan banyak faedah iza akan buat tapi memerlukan masa & ruang untuk iza buat.

           
                                     Tekun sungguh anak2 iza mendengar ayah mengajar..
   

4) Iza suka jika en husband membantu dalam melaksanakan tugas2 rumah.. en husband tak tau ni iza masukkan dalam blog.. cukuplah jika balik kerja masa iza masak,en husband tolong jaga anak2.. time cuti hari ahad bantu untuk kemas2 rumah.. sebabnya iza kerja pada hari Ahad hingga Khamis.. jadi cuti kami tak sama.. maka kenalah bantu untuk cantik2kan rumah.. bab basuh pingga  @ kemas dapur memang en husband tak bantu.. dia kata nanti iza tak tau barang yang nk digunakan letak kat mana.. alasan yang boleh diterima

5) Hormati ibu bapa iza & keluarga iza.. nanti kalo iza balik kampung bolehla bawak ole2 utk korang... hihihiii..

Ok mudahkan untuk memenangi hati iza??

Cabaran kedua selesai...

Semoga iza & uollss success!!
Love so strong♥♥

¤mama 2princess¤

Tiada ulasan:

Catat Ulasan