Sabtu, 20 September 2014

Gambar terbaru saya & 5 fakta menarik tentang saya

Assalamualaikum...

Dalam blog ni tak pernah lagi letak gambar sendiri.. rasa2 kenal tak dengan saya lepas tengok gambar saya ni... disebabkan menerima cabaran 30 hari berblogging, maka saya sahut cabaran itu...

Taraaaa!!!!!


Gambar ni masa keluar makan sebelum bulan Ramadhan 2014.. ini anak kedua saya.. skrg berumur 10 bulan.. masa ni hanya pakai bedak johnson jer... nampak awet muda tak disitu??? Nampakkan??? (Jangan pengsan dgn statement ni yer)

Ramai kenal saya dari luaran sahaja.. yang dah kenal lama mestilah da tau perangai saya.. hihi
Ok straight to the point...

5 FAKTA MENARIK TENTANG SAYA

1) Saya seorang yang tegas, hati lembut walaupun muka garang.. saya ni mudah sangat sayu hati, tak sampai hati dengan sesuatu perkara yg menyayat hati.. tengok org tua jadi cleaner pun saya akan rasa nak menangis...

2) Saya mempunyai 2 orang anak dara yang cun... cun ikut sayala!! Hihi.. apa yang saya buat semuanya kerana anak2 saya.. PUSH FACTOR saya adalah anak2 saya.. anak2 penguat semangat saya... berengang dengan anak walaupun sekejap mmg akan sentiasa teringat2..
waktu kerja mmg selalu sgt ingat

3) Saya bukan seorang yang mementingkan diri sendiri.. walaupun saya ni jenis nafsu belanja yang tinggi... nafsu shopping yang tinggi, namun saya dahulukan suami & anak2... nak beli baju pun teringat2 suami & anak2..

4) Saya anak bongsu yang seperti anak sulong.. saya telah doahar berdikari.. lakukan semuanya sendiri.. sampai sekarang pun saya akan lakukan sendiri walaupun telah bersuami.. sebab saya tak suka bertangguh2.. saya mempunyai keinginan untuk bawa mak abah pergi haji sekali lagi.. sebab mak abah rindu untuk menghadap Yang Maha Esa Disana..

5) Saya seorang Pembantu Tadbir di salah sebuah klinik kerajaan di Johor.. mempunyai komitmen tinggi sebagai pekerja, suri rumah,mama,anak kepada mak abah saya & seorang  bisness woman online SHAKLEE.. saya mempunyai cita2 tinggi untuk menjadi WAHN dalam masa terdekat supaya saya dapat lihat anak2 membesar depan mata saya!!!! Doakan saya yer!!!

Ok dah baca semua tentang diri saya?? Nak ikutkan banyak tapi assignment hanya perlukan 5 sahaja...

Ok cabaran pertama tertunai!!! Yahoooooo!!!!!

Alhamdulillah...


4 ulasan:

  1. Ok mama da senyum!!! Yeaayyyy!!!

    BalasPadam
  2. ooo...anak ita yer...puas ku fikir siapa gerangan. thanks dik baca entry akak...dah siap follow lagi...jgn lupa follow akak semula yer...

    -luv-
    kak mia

    BalasPadam
  3. Ye kak mia.. daku anak mama ita.. hihi.. suprise ker? I follow u kak mia♥♥

    BalasPadam