Sabtu, 13 Februari 2016

Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Assalamualaikum..

Bermula dari bulan Jun 2012 hingga kini dan selamanya saya merupakan Pengedar sah Shaklee anda...

Sekiranya anda merupakan seorang yang mementingkan kesihatan, SHAKLEE adalah pilihan yang terbaik!!!! Mengapa saya katakan SHAKLEE adalah yang terbaik??? Kerana saya salah seorang pengguna, pengamal SHAKLEE... Bermula dari SET PENYUSUAN , SET BERPANTANG, SET KEHAMILAN hinggalah kepada SET KESIHATAN DALAMAN dan kini saya amalkan kembali SET KEHAMILAN untuk zuriat ketiga...

Jika anda berada dikawasan dibawah, boleh terus hubungi saya...
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

- PASIR GUDANG
- MASAI
- MUAR *
- TANGKAK *
- BUKIT GAMBIR *

Bagi area bertanda * merupakan kampung halaman saya... InsyaAllah setiap kali balik ke kampung saya akan bawa stok (yang ada ditangan)... kalau dapat bagitau awal lagi bagus... :-)

Detail saya untuk dihubungi :-

Siti Rohaiza Abu
013-7825180
rohaiza.siti@gmail.com
www.qenaryieza.blogspot.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan