Khamis, 31 Januari 2013

PREGNANT WITH SHAKLEE....

Assalamualaikum....

Syukur alhamdulillah kerana masih bernafas dimuka bumi Allah...

Pregnant...
pasti mcm2 perasaan + situasi + kesihatan yang turun naik...
macam aku yg handle anak yang masih dlm proses membesar & memerlukan perhatian
dari aku & ayahnyer...
so aku x leh la menampakkan muka yang penat + letih + sewaktu dengannya...
pregnant kali ni aku da kenal dgn produk SHAKLEE...
kali ni aku nak amik set utk preggy..
ESP + B COMPLEX + CHEW VIT C + OSTEMATRIX...
N utk trimester pertama..
Nanti trimester kedua aku upkan lagi dgn OMEGA GUARD untuk perkembangan otak baby...

Tapi aku ni kekadang lupa nk amik vitamin2 tu...
msa breastfeed FATIHAH mmg aku stiap msa amik...
x boleh ni.. aku kena disiplinkan diri aku untuk amik semuanya mengikut aturan & kena disiplin yang kuat...
SHAKLEE is the besr utk aku n family aku...
dulu aku ni panas baran + marah + cikit2 garangla..
sejak aku amik B COMPLEX aku da blh COOL sikit..
alhamdulillah...
mmg B COMPLEX tu salah satu fungsinya adalah sebagai penenang...
korang blh gak amik supplement mcm aku..
blh gak contact aku untuk dapatkan harga yang paling BESTTT!!!!!!!
Confirm x rugi amik SHAKLEE....

K la nak start keje da ni...

adios

~xoxo~

P/S : Call / s,s / whatsApp untuk supplement SHAKLEE yer...

*SITI ROHAIZA*013-7825180*ID : 886680*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan