Sabtu, 25 Mei 2013

Perbezaan pregnant anak pertama & yang kedua...

Assalamualaikum....

Da lama x update blog.. da brsarang blog ni... sejak pregnant lg la malas nk update..
Ni tetiba teringat nak update plak...
Alhamdulillah rezeki utk dikurniakan anak masih ada utk aku n suami..
Selepas keguguran msa bln 2 aritu,aku ingat susah nk pregnant lg.
Tp tekaan aku meleset.. cepat plak lekatnya.. syukur Alhamdulillah..

Pregnant yg pertama msa fatihah dlu mmg langsung xde masalah..
Sungguh mudah.. xde alahan langsung. Sakit pun xde.. tp yg kedua ni
Aku mengalami alahan.. mabuk n mcm2 lg.. makan pn memilih..
Ayam mmg aku cuba utk elakkan. Tp kalo da xde plihan aku makan jgk..

Aku skrg sakit dibahagian punggung. Mcm tulang2 semua brgesel.. aku risau sgt2..
Risai sekiranya sakit tu menyukarkan utk aku brsalin..
Tp aku brharap n aku brmohon pd Allah agar segalanya diprmudahkan...

Aku masih lg amalkan pengambilan supplement SHAKLEE utk kecergasan
diri aku & juga prkembangan bayi didalam kandunganku...
Mengharapkan yang trbaik utk aku n bayiku...

Okla smpai kat sini jer corat coret buat kali ni..
Lain masa aku mencoret lg...

Wassalam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan