Rabu, 14 Ogos 2013

SUPPLEMENT UNTUK PERLANGSINGAN

Bismillah.....

heheheheeeeeee....
mula bicara dgn ketawa kecil... nak tau x knp? sbb kite nk advice uolls yg vouge utk test set slimming dr SHAKLEE.... kite pn nk cube jg dlm keadaan kite yg direct feeding FATIHAH...
sape yg x nak cantikkan??? semua org nk cantik... cantik luar dan dalam.. yg dalam tu kite kena bersihkan hati kite jer confirm akn nmpak cantik peribadi kiter... hurmmmm.....

ok iza start dengan sesuatu yg istimewa utk uolls semua eh... JOM BACA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HERB-LAX




- Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : ALFALFALEAVES, SENNA LEAVES, ANISE SEED, BLUE MALVA FLOWER, BUCKHORN BARK, LICORICE ROOT, RHUBARB ROOT, FENNEL SEED dan CULVER'S ROOT. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lebut terbukti kesesuainnya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

MANFAAT UTAMA

1) permbersihan najis yang tersekat
2) merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lebut kepada najis yang tersekat @ tersimpan lama dalam tubuh kita.
3 )membantu masalah sembelit
4) tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
5) boleh mengempiskan perut
6) ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai minuman teh herba.



LECITHIN



Kenapa Lecithin/omega perlukan Detox Product?
 Lecithin/omega fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan. Oleh itu, perlu suggest ambil lecithin/omega dengan combination produk di atas.

 Kepentingan Protein?
 Protein penting untuk pelihara OTOT dalam badan. Perasan tak ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby (menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi die kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Sebab tu kalau tengok penerangan tentang Cinch Shake, antara point yang ditekankan adalah pemeliharaan otot semasa diet.
 Untuk Ibu menyusu, sarankan pengambilan ESP ( Energizing Soy Protein) daripada Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan anak-anak. atau boleh ambil cinch shake dgn syarat perlu ambil esp)


Cinch Energy Tea Mix

Cinch energy tea mix adalah campuran teh-teh terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih. Bahan-bahannya secara details:

1) Taurina Maltodextrin – bahan daripada jagung
2) Rooibos Red Tea Extract –tumbuhan herba dari Afrika … dikenali sebagai “The Miracle Tea” atau “Long    Life Tea”
3) Green Tea Extract
     White Tea Extract –teh yang menjalani pemprosesan paling minimum
4) Matcha Green Tea Powder – teh hijau gred tertinggi dai Jepun (the greener than green superfood)
 Teh-teh merah, hijau dan putih ni digunakan sejak zaman berzaman dalam perubatan Cina.

Antara kegunaanya:
 ~ Anti-mikrob
 ~ Imunostimulan
 ~ Anticarcinogenic
 ~ anti-inflammatory
 ~ perlindungan terhadap penyakit jantung
 ~ Anti oksidan – perlindungan dari kanser
 ~ Mengubati lukemia (laporan dari Mayo clinic)
 ~ Mengawal kerosakan DNA
 ~ Menurunkan paras kalori dan kolesterol
 ~ Detoxifiers
 ~ Stmulator tenaga & kehilangan lemak



Tiada ulasan:

Catat Ulasan