Rabu, 18 Julai 2012

MEMANG BETUL2 MENGUJI KESABARAN AKU...

Assalamualaikum...

ape2 pun aku mulakan dulu dengan salam... Bismillah... biar tenang ckit hatiku yag x tenteram ni dek krn minah tuuu...
aku citer kt blog aku coz da x thn dgn keadaan mcm ni..
aku ni dolu keje kat tmpat lame ok je walaupun kekadang de gak keadaan yang menjengkelkan aku.. tp siyes aku ckp keje kat tmpat lama lg betterrrrrrrr bg aku...
sbenarnye aku just nk bgtau de keje yg aku wat sebenarnya bkn keje aku.. tu yg kekadang stress + nk resign pn ade.. tp mcm cetek akal plak kalo nk resign.. ape kate aku pindah jerk??? errmmmmmmmm...
skali kat tmpat baru lg teruk daaa... tp siyes kat sini tak brp beshhhh....
bkn nk kondem tp aku sekadar nak meluahkan ape yg aku rase...
mcm da sejuk jerk jiwa raga aku ni...
so pe lg yg ko nk bebel dlm blog ko ni?? ko g la wat keje ko yang melambak mcm PASAR LAMBAK tu!!!!!

bye....

<mama Fatihah >

Tiada ulasan:

Catat Ulasan