Isnin, 6 Ogos 2012

6oz jerk???? arghhhh tidak!!!!!

Assalamualaikum...

arini aku rase mcm sedikit frust n blh membuatkan aku sedikit down... tp aku tetap bersyukur coz de lagi rezeki susu untuk manjaku fatihah...

aku pump susu arini cume dpt 1 botol jer?? lebih kurang 6oz jer.. aku pump dalam masa 15 minit je td...
ke sebab aku yg malas yg teruskn pump smpai 1 jam???? haish!!!





ehsan dari Google image... lebih kurang mcm nilah susu yang aku dapat tp full la 1 botol tu...
terkenangkan stok susu kt umah 'ibu' fatihah cume tinggal 1 botol jerk!!! ha?????
aku selalu akan bagi 2 botol kat umah 'ibu' fatihah. lagipun anakku itu tak kuat sgt minum susu.
dulu masa tecik2 bukan kemain kuat nyusu. bayangkan umur baru sebulan da boleh abis 4oz. hahahahaaa....
kelako ker????

adoiii... mcm mane ni??? aku kena lagi gigih untuk lebih byk susu.. kat umah pun da xde stok lg.
mungkin sbb aku 2 arini ni banyak minum ais kot... x pantang langsung aku ni.. pantang tengok jerk..
shaklee pn aku da amik.. hurrmmmm...

"Ya ALLAH... permudahkanlah segala urusan kehidupanku, banyakkanlah susuku untuk bayiku dan
permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan bayiku agar menurut segala yang telah Engkau syariatkan...
AMIN...."

**pukul 3 nanti aku pump lg... negnok hasilnye mcm mane plak... fikir + ve .... susu mesti banyak punyer...**


"JANGAN BERKIRA BERAPA BANYAK SUSU YANG KO DAPAT TAPI BERKIRA
BERAPA BANYAK KALI KO PUMP"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan