Khamis, 29 Oktober 2015

APA YANG KORANG NAK MAKAN BILA KAT KAMPUNG???

Assalamualaikum...

Salam Khamis yang sangat2 bermakna.... sebab esok dah cuti (Johor jer hokey...)

Harini mood memang banyak bagus... sebab nak balik kampung.. weeding adik husband yang paling bongsu... lepasni takde dah antara adik beradik kami yang kahwin... tunggu anak2 buah jer....

Kenapa setiap kali nak balik kampung mood memang sangat2 bagus... buat kerja pun manyak senyum... hihi...

Aku sebenarnya rindukan masakan Mak & kakak... masakan mereka memang mabeles!!!!!!!! apa yang aku suka???
- Asam Pedas
- Masak lemak cili api
- Ayam ungkep (masakan jawa)

Tiga2 ni kalau aku balik kampung memang wajib dimasak... memang peberet aku..husband pun sama... citarasa kami memang sama....

   

Sumber Google : Asam pedas



Sumber Google : Ayam Lemak Cili Api


Sumber Google : Ayam Ungkep Jawa


Ha....korang kecur ke tak kecur.... hihi.. telan air liur je la eh....

Ok sekarang pyn time lunch... nak pegi makan dulula yer... ada jamuan perpisahan member klinik... berpindah ke tempat baru...

Babaiiiii!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen