Isnin, 22 September 2014

Cabaran 30 hari



Assalamualaikum..

Sepanjang berkecimpung dalam dunia blog tak pernah lagi terima cabaran mcm ni... tapi sebab nak berjaya jadi iza sahut cabaran my mommy...

ok antara intipati yang perlu ada disepanjang cabaran ialah :

1) 1gambar terbaru saya dan 5 fakta menarik tentang saya
2) 5 cara memenangi hati saya
3) sesuatu yang menguatkan saya
4) Buku motivasi kegemaran saya
5) 3 perkara yang ingin saya katan kepada ibu bapa saya
6) Apa yang saya makan hari ini
7) Sejauh mana pendidikan itu penting bagi saya
8) Kehidupan masa depan yang saya impikan
9) Apa ada didalam handbag saya
10) Kenangan lucu dizaman kanak-kanak
11) Wishlist saya
12) 5 blog kegemaran saya
13) Cerita kasut saya
14) surat kepada seseorang (sesiapa sahaja)
15) siapa,bagaimana saya 10 tahun lagi
16) 5 perkara yang saya rindukan (apa sahaja)
17) movie kegemaran saya
18) 1 resepi kegemaran saya
19) quote kegemaran saya
20) tempat yang saya ingin pergi & tak pernah pergi
21) destinasi percutian impian
22) pekerjaan yang saya ingin selain pekerjan saya sekarang
23) rumah impian saya
24) berita terkini yang saya baca hari ini
25) gadget kepunyaan saya
26) mood saya pada hari ini
27) 5 perkara bermula dengan 'adainya'
28) bunga kegemaran & ertinya untuk anda
29) perkara menarik yang anda bangga pada tahun ini
30) apa yang saya dapat dengan berblog

30 hari insyaAllah saya boleh lakukan!!!!!

"jika orang lain boleh mengapa tidak saya???"

salam sayang

☆mama 2princess☆




Tiada ulasan:

Catat Ulasan