Rabu, 11 Mac 2015

SIJIL HALAL SHAKLEE 2015

Assalamualaikum.....

Bersua lagi kita hari ini... Alhamdulillah masih diberi kehidupan yang indah bersama suami & anak2....

Syukur Alhamdulillah kerana Sijil Shaklee telah diperbaharui untuk tahun 2015... Sijil bertarikh 16 Januari 2015 telah dikeluarkan secara rasmi sebagai panduan pengguna Shaklee beragama islam... produk shaklee telah disahkan HALAL oleh ISA (Islamic Services of America ) dan badan ini telah diktiraf oleh JAKIM (Malaysia)

Bagi produk NUTRIFERON dan COLLAGEN POWDER tidak tersenarai didalam sijil halal ini kerana ianya sedang dikaji semula bagi meningkatkan mutu & kualiti kedua-duanya... Shaklee begitu perihatin terhadap semua produk mereka dan akan memastikan ianya adalah BERKUALITI TINGGI, SEMULAJADI & SELAMAT digunakan..

Jadi secara kesimpulannya... usah ragu-ragu dengan produk Shaklee kerana ianya bukan produk murahan... ianya produk yang diiktiraf dunia..

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan & ingin membuat pembelian boleh terus hubungi saya di nombor yang tertera dibawah...

Terima kasih kerana memilih Shaklee sebagai supplement anda & keluarga... saya doakan anda sihat, bahagia & berjaya disamping keluarga....

♥Mama2princess♥

Siti rohaiza abu
Sid no : 886680
013-7825180

Tiada ulasan:

Catat Ulasan