Khamis, 19 Mac 2015

SUSU BADAN JADI PEKAT????

Ada ke susu badan pekat???
Pernah dengar tak???
Ke tak pernah tau langsung???

Ok jom main soal jawab..

Persoalan kat bawah ni sebenarnya banyak kali dah iza terima dari costumer.. terutama costumer yang baru nak cuba ESP... atau baru nak cuba SET PENYUSUAN SHAKLEE

"iza, betul ke kalau minum ESP susu badan boleh jadi pekat???? Boleh ke jadi banyak??"

Jawapan iza "ya betul!!!"

Gambar ni iza ambil masa Zahraa umur 4 bulan.. saja test dalam seminggu tak ambil ESP apa akan jadi pd susu badan iza... see the result!!!! TANPA ESP MEMANG NAMPAK PUTIH. NI DALAM KEADAAN BEKU.. BILA DICAIRKAN LAGI NAMPAK JERNIH..
Lihat pada botol WITH ESP.. Nampak perbezaan dimana SUSU MENJADI PEKAT BERKRIM.. APABILA DICAIRKAN IANYA NAMPAK LEBIH PEKAT..

Badan kita sebenarnya memerlukan protein yang cukup untuk menampung diri kita dalam melaksanakan tugas seharian termasuk menyusukan anak... iza tak mampu untuk makan ikan, telur, daging, ayam dengan kerap.. sebab nanti BADAN CEPAT NAIK.. Jadi pilihan tepat iza adalah ESP.. Ianya adalah minuman soya yang lengkap dengan 9 asid amino.. protein lengkap utk tubuh badan kita..

So, bagi ibu2 yang menyusukan anak saya GALAKKAN ibu2 untuk amalkan ESP setiap hari & mengamalkan demand n supply.. InsyaAllah ibu2 akan berpuashati dengan hasilnya...

BERITA BAIK UNTUK IBU2!!!
MAC ADALAH BULAN PROMOSI ESP...
BELI 6 DAPAT 7 CANISTER ESP..
BELI 2 DAPAT DISKAUN 5%

Terus hubungi :-
Siti Rohaiza
013-7825180

Tiada ulasan:

Catat Ulasan